فایل ورد بررسي ميزان تاثير مطالب جنايي منتشره در رسانه هاي جمعي بر احساس امنيت عمومي مردم

لینک دانلود

 فایل ورد بررسي ميزان تاثير مطالب جنايي منتشره در رسانه هاي جمعي بر احساس امنيت عمومي مردم دارای 26 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد فایل ورد بررسي ميزان تاثير مطالب جنايي منتشره در رسانه هاي جمعي بر احساس امنيت عمومي مردم  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ريختگي احتمالي در متون زير ،دليل ان کپي کردن اين مطالب از داخل فایل ورد مي باشد و در فايل اصلي فایل ورد بررسي ميزان تاثير مطالب جنايي منتشره در رسانه هاي جمعي بر احساس امنيت عمومي مردم،به هيچ وجه بهم ريختگي وجود ندارد


بخشی از متن فایل ورد بررسي ميزان تاثير مطالب جنايي منتشره در رسانه هاي جمعي بر احساس امنيت عمومي مردم :




نام کنفرانس، همایش یا نشریه : پژوهش هاي اطلاعاتي و جنايي

تعداد صفحات :26

رسانه های جمعی دارای نقش دوگانه ای در زمینه وقوع جرم یا پیشگیری از آن هستند. مطالب منتشر شده در رسانه ها می تواند احساس امنیت خاطر، اعتماد، بر آورده شدن انتظارات و نیازها و دلگرمی را برای مخاطبان یا بر عكس، ناامنی روانی را به وجود آورد و باعث شود در مخاطبان احساس ترس، اضطراب، بی ثباتی، اغتشاش ذهنی و بی اعتمادی نسبت به دیگران ایجاد شود. این احساس فردی در حیات اجتماعی نیز اثر گذاشته و به شكل نوعی اختلاف و بی اعتمادی و اضطراب در روابط فی مابین افراد بروز می كند. بنابراین، این پژوهش با هدف بررسی میزان تاثیر انتشار مطالب جنایی منتشره در رسانه های جمعی بر احساس امنیت عمومی مردم كرمانشاه انجام شده است. پژوهش فوق از نظر هدف و ماهیت، کاربردی و از نظر روش اجرا، پیمایشی است. جامعه آماری آن را کلیه افراد بالای 15 سال ساکن در شهر کرمانشاه تشکیل می دهند که از میان آنها 384 نفر به روش تصادفی خوشه ای چند مرحله ای انتخاب شده اند. ابزار گردآوری داده ها، پرسش نامه محقق ساخته است. نتایج این پژوهش نشان داد که مهم ترین منبع دریافت اطلاعات وقایع جنایی، تلویزیون بوده و مهم ترین انگیزه از پیگیری اخبار جنایی، آگاهی یافتن از شرایط جامعه است. به اعتقاد اکثر پاسخگویان انعكاس عملكرد پلیس در رسانه ها بسیار مطلوب و عملكرد پلیس در واقعیت نیز مطلوب است و میزان احساس امنیت در میان پاسخگویان بسیار پایین است. به طور کلی، مجموع متغیرهای این تحقیق تنها 6.4 درصد از تغییرات احساس امنیت را تبیین می كنند و 93.6 درصد از تغییرات آن به عواملی خارج از حوزه انتشار اخبارجنایی رسانه ها بر می گردد.
كلید واژه: اخبار جنایی، احساس امنیت، رسانه های جمعی، امنیت عمومی، منبع اطلاعات، گزارش خبری

توضیحات بیشتر